مصاحبه ي اختصاصي بازي سنتر با ساسان سپهر تهيه کننده استوديو Remedy, ساسان سپهر تهيهکننده ايراني استوديو Remedy از بزرگترين چالشهاي زندگي کارياش ميگويد ، از دوره کارآموزي خود در ژاپن تا حضور به عنوان تهيهکننده در استوديو خالقان Max Payne.
ساسان سپهر از آن دست تهيه کنندگاني است که به شدت مخالف کرانچ بوده و معتقد است اشتباهات تهيه کنندگان باعث بروز چنين مشکلي ميشود. او که خود سابقه حضور در دوران کرانچ را دارد در بخشي از مصاحبهاش ميگويد که کرانچ ميتواند زندگي هر بازي سازي را تا مرحله فروپاشي پيش ببرد.
آقاي سپهر 30 سال سن دارد و سابقه حضور به عنوان کارآموز ، کارمند و تهيهکننده در شرکتهاي امي ، يوبيسافت ، کرايتک و رمدي را دارد. او در مصاحبه با بازي سنتر از سفر اوديسه وار خود در صنعت بازي ميگويد. از دوره دانشجويي در هلند ، سفر به ژاپن ، گذراندن يک دوره کاري مهم در آلمان ، دوران پراسترس در کرايتک و در نهايت سفر به فنلاند و کار به عنوان تهيهکننده بر روي بازي کراس فاير که متفاوتترين ساخته استوديو فنلاندي از زمان تأسيساش تا به امروز است. اين مصاحبه و صحبتهاي سپهر براي هر کسي که دوست دارد وارد صنعت بازيسازي شود همانند يک کلاس درس رايگان است. او در اين مصاحبه شرح ميدهد که چگونه از يک انسان خجالتي به تهيه کنندهاي بدل شده که بايد با تعداد زيادي بازيساز تعامل برقرار کند.
مصاحبه ي اختصاصي بازي سنتر با ساسان سپهر تهيه کننده استوديو Remedy, را مي توانيد در کانال آپارات بازي سنتر مشاهده فرماييد.
درباره این سایت